Pomost ortotropowy wymieniono w srodkowej czesci mostu na odcinku 120 m

Filed Under: Uncategorized    by: admin

Pomost ortotropowy wymieniono w środkowej części mostu na odcinku 120 m. W czasie tych prac odciążano okresowo naprawiane fragmenty mostu przez ustawianie w odpowiednich przęsłach załadowanych samochodów ciężarowych: przy naprawie przęsła pierwszego samochody stały w przęsłach drugim i czwartym, przy naprawie przęsła drugiego – w przęsłach pierwszym, trzecim i piątym. Pomosty drewniane zastąpiono azbestocementowymi. W czasie naprawy był zachowany ruch samochodowy na moście. Odbywał się na zawężonych jezdniach, przy belkach skrajnych. Naprawa trwała około 3 miesięcy. W roku 1977 w czasie budowy Centralnej Magistrali Kolejowej pożar uszkodził montowane blachownicowe belki ciągłe mostu przez Pilicę koło Gapinina. Część tego mostu jest konstrukcją z blachownic, ciągłą, pięcioprzęsłową długości około 220 m. Ma przekrój skrzynkowy z trzema średnikami. Na blachownicach znajduje się zespolona z nimi żelbetowa płyta pomostu tworząca koryto tłuczniowej powierzchni kolejowej. Część blachownicową zmontowano obok podpór na niskich klatkach, by następnie podnieść ją w całości na wysokość około 4 m i poprzecznie przesunąć na podpory. Żelbetowa płyta pomostu miała być wykonana po ustawieniu blachownic na łożyskach. Blachownice podnoszono na czterech klatkach z drewnianych podkładów kolejowych, ustawionych obok siebie parami. [hasła pokrewne: projektowanie wnętrz Kraków, projektowanie wnętrz, Wykończenia mieszkań ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: projektowanie wnętrz projektowanie wnętrz Kraków Wykończenia mieszkań

© Copyright 2018 aranżacje wnętrz All Rights Reserved
Redakcja