Miedzy innymi zgiela sie i zalamala czesc pasa górnego kratownicy

Filed Under: Uncategorized    by: admin

Między innymi zgięła się i załamała część pasa górnego kratownicy. Lód zepchnął wahacze łożysk z ciosów podłożyskowych. Powodem katastrofy było nierozpoznanie warunków miejscowych: nie zostały dokładnie określone występujące poziomy rzeki, wskutek czego podpory mostu zaprojektowano zbyt niskie. Stale powtarzające się zjawisko powstawania zatorów lodowych pozwalało przewidzieć odpowiednie środki zabezpieczające: można było wzmocnić podpory mostu i wybudować odpowiednio wysokie przeciwlodowe osłony filarów. Ponadto można było wykorzystać stosunkowo długi czas pochodu lodu (36 h) dla uratowania mostu: wysadzać zator materiałami wybuchowymi, zmniejszając napór lodu na konstrukcję przęsła łukowego oraz na jego łożyska. Pożary Pożary mostów rzadko są spowodowane przez klęski żywiołowe i przyczyny niezależne od ludzi. Powstają zwykle przez nieuwagę i zaprószenie ognia. W większości przypadków można było im zapobiec przestrzegając przepisy przeciwpożarowe i rozważnie obchodząc się z ogniem. Niekiedy jednak rzeczywiście są wynikiem nieszczęśliwego zbiegu okoliczności. Pożarami są zagrożone przede wszystkim mosty tymczasowe, zawierające elementy drewniane. Obiekty wznoszone w dużym trudzie przez wiele miesięcy, a nawet lat, ulegały zniszczeniu w ciągu kilku godzin. Na przykład pastwą pożaru padł most Karola Wielkiego przez Ren w Moguncji: budowa jego trwała dziesięć lat, a spalił się w ciągu 3 godzin. [podobne: firma zbrojarska projektowanie, firma zbrojarska, firma zbrojarska wnętrz szczecin ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: architektura wnętrz szczecin firma zbrojarska gruz kruszony

© Copyright 2018 aranżacje wnętrz All Rights Reserved
Redakcja