PIC-738

Gdyby kratownica byla montowana w poziomie bez wywolania w jej elementach naprezen

Uwzględniając więc zmianę długości elementu, należy ją dobierać w taki sposób, by po wprowadzeniu sił uzyskał on wymagany kształt. Gdyby kratownica była montowana w poziomie bez wywołania w jej elementach naprężeń, kształt elementów uległby znacznej zmianie po ustawieniu kratownicy w normalnym położeniu pionowym. Przy montażu wspornikowym elementy kratownic są wbudowane bez wprowadzenia w nie znacznego obciążenia i do osiągnięcia dość dużego wysięgu kratownica ma kształt prawie taki, jak gdyby była składana w pozycji poziomej. Ze wzrostem obciążenia elementy kratownicy przybi...

Więcej »

Komunikacja i wyposażenie terenu

Sprawę pokrewną z rzeźbą terenu i jego nośnością stanowi zagadnienie jego skanalizowania i zaopatrzenia w wodę. Sprawa ta winna być zbadana i zdecydowana przez odpowiednich specjalistów w ciągu prowadzenia badań w pierwszej i drugiej dziedzinie studiów, tj. przy ustalaniu ogólnych warunków zabudowy, przy podziale terenów i projektowaniu sieci komunikacyjnych. Zagadnienie to w swym szczegółowym opracowaniu sięga nieraz i w zakres obecnej pracy przy projekcie zabudowy mieszkaniowej. Ogólny projekt kanalizacji i wodociągów może wskazać pewne tereny skądinąd nadające się do zabudowy, lecz p...

Więcej »

Laczna szerokosc pomostów wynosila okolo 13 m

Łączna szerokość pomostów wynosiła około 13 m, w tym szerokość pomostu między środkowymi belkami głównymi - około 6,5 m. Między belkami są umieszczone instalacje miejskie, m. in. rurociągi gazowe. Nawierzchnia na moście jest z asfaltu lanego. W połowie września 1975 r. zapalił się pomost drewniany usytuowany między środkowymi belkami głównymi, a następnie nawierzchnia asfaltowa. Pod działaniem wysokiej temperatury zostało uszkodzone pierwsze przęsło od strony Warszawy oraz część przęsła następnego. Uszkodzenia wystąpiły między belkami środkowymi . na odcinku oko...

Więcej »

Bezobjawowa reaktywacja wirusa JC u pacjentów leczonych Natalizumabem

Obciążenie jest proporcjonalne do prędkości wiatru i zależy od kształtu powierzchni, którą napotyka na swej drodze przemieszczające się powietrze. Obciążenie dynamiczne wiatrem może wywołać drgania rezonansowe konstrukcji mostowej o stałym okresie, albo stan niestacjonarny konstrukcji - jej drżenie lub trzepotanie. Duże zagrożenie dla konstrukcji mostowych stanowią huragany (cyklony) występujące w niektórych częściach świata. Są to gwałtowne wiatry, których prędkość przekracza 120 km/h. I tak na przykład w czerwcu 1972 r. ofiarą huraganu Agnes, tylko w stanie Pensylwan...

Więcej »
751#prowadnice do mebli , #router do internetu radiowego , #szyby do drzwi z polistyrenu , #pralki bosch maxx 6 , #worki na gruz leroy , #jaki piec gazowy dwufunkcyjny , #podgrzewacz wody obi , #rollborder plastik , #zawiasy okienne , #podłączenie kamery ip bezpośrednio do komputera ,