PIC-725

Pomiar naprezen wlasnych metoda przeciecia belek

Pomiar naprężeń własnych metodą przecięcia belek wykazał, że wynosiły one 80o/() naprężeń dopuszczalnych. Tak duże początkowe siły wewnętrzne zostały wywołane spawaniem środnika i rybek oraz ewentualnie także naprężeniami walcowniczymi, których niekorzystną zmianę rozkładu mogło wywołać rozcięcie środnika. Jednakże duże naprężenia własne nie były decydującym powodem wypadków. Katastrofalne pęknięcia wystąpiły nagle. Wskazuje to na obniżone właściwości plastyczne stali. Przyczynami tego były bez wątpienia zmiany strukturalne materiału...

Więcej »

Gdyby kratownica byla montowana w poziomie bez wywolania w jej elementach naprezen

Uwzględniając więc zmianę długości elementu, należy ją dobierać w taki sposób, by po wprowadzeniu sił uzyskał on wymagany kształt. Gdyby kratownica była montowana w poziomie bez wywołania w jej elementach naprężeń, kształt elementów uległby znacznej zmianie po ustawieniu kratownicy w normalnym położeniu pionowym. Przy montażu wspornikowym elementy kratownic są wbudowane bez wprowadzenia w nie znacznego obciążenia i do osiągnięcia dość dużego wysięgu kratownica ma kształt prawie taki, jak gdyby była składana w pozycji poziomej. Ze wzrostem obciążenia elemen...

Więcej »

Spoiwo krzemionkowo-ilaste z domieszką tlenków żelaza

Cechy fizyczne: ciężar objętościowy około 2,35, wytrzymałość na ściskanie około 800 kG/cm2, wymiary standardowe około 1,50 Je 1,00 Je 0,90 m. Z piaskowca tego wykonano w Warszawie część elewacji gmachu poczty przy ul. Nowogrodzkiej. Kamieniołom Baranowska Góra, piaskowiec o strukturze średnio i drobnoziarnistej i wyraźnej budowie warstwowej. Najbliższa stacja kolejowa Suchedni6w w odległości około 4 km od kamieniołomu. Kamieniołom jest eksploatowany na skalę przemysłową i częściowo zmechanizowany. Cechy fizyczne: ciężar objętościowy 2,18; wytrzymało...

Więcej »

Dalszy przebieg szlaku lzowego przedstawia sie nastepujaco

Sylwetka mostu była niezwykle estetyczna - przypominała wstęgę lekko przerzuconą między brzegami zatoki. Według zaleceń technicznych minimalny stosunek szerokości do długości mostu wiszącego powinien wynosić 1/30. W moście Tacoma wynosił 1/72. Dlatego most ten charakteryzował się niespotykaną wiotkością boczną. Katastrofę spowodowały dwa czynniki, które występowały w nim wyraźniej niż w innych nowoczesnych mostach. Pierwszym czynnikiem była nadmierna wiotkość przęsła, drugim - brak stateczności aerodynamicznej, Krytyczną okazała się pionowa smuk...

Więcej »
751#prowadnice do mebli , #router do internetu radiowego , #szyby do drzwi z polistyrenu , #pralki bosch maxx 6 , #worki na gruz leroy , #jaki piec gazowy dwufunkcyjny , #podgrzewacz wody obi , #rollborder plastik , #zawiasy okienne , #podłączenie kamery ip bezpośrednio do komputera ,